covid19: call-center

De sociale dienst van Schaarbeek blijft zich inzetten om de meest kwetsbare personen uit onze samenleving te helpen. In dat opzicht heeft de gemeente Schaarbeek een hulplijn voor alle Schaarbekenaren in sociaal isolement geopend: 02 244 75 11.

 

Versie Eenvoudig te Lezen en te Begrijpen >>>

Voor wie is het nummer bedoeld?

Personen die vanwege hun leeftijd, gezondheid, handicap of gezinssituatie in moeilijkheden is en door de huidige crisis specifieke noden hebben, kunnen onze sociaal werkers op dit nummer bereiken.

Kent u iemand in een dergelijke situatie? Dan raden we u aan om contact op te nemen met het callcenter om de persoon in kwestie uit zijn isolement te halen.

Gezondheidszorg, voeding...

De sociaal werkers in het callcenter luisteren naar het probleem, analyseren de situatie en brengen de persoon met de juiste diensten/instellingen in contact. Het callcenter is van maandag tot vrijdag telefonisch bereikbaar van 09u tot 16u.

Voor noodgevallen dient u steeds het nummer 112 te bellen.

 

Bel het nummer 02/244 75 11.

Van maandag tot vrijdag, tussen 9u en 16u.

We zoeken samen met u naar de gepaste oplossing.