Begrijpt u als begunstigde van het OCMW van Schaarbeek een beslissing niet? Denkt u dat er niet naar u wordt geluisterd? Bij het OCMW staat een ombudsvrouw voor u klaar.
De ombudsvrouw ontvangt, registreert en behandelt op een onafhankelijke manier klachten in verband met aanvragen van begunstigden (leefloon, gezondheidskaart en andere bijstand). Ze beantwoordt ook vragen en kan u doorverwijzen naar de juiste verantwoordelijken.
Voor een betere dienstverlening voor de begunstigden
Bij een administratieve fout of een fout in een dossier neemt de ombudsvrouw contact op met de administratie om een oplossing te vinden en de fout recht te zetten. Op basis van de vragen en klachten van de begunstigden stelt de ombudsvrouw statistieken, bevindingen en aanbevelingen op. Die kunnen worden geraadpleegd in het activiteitenverslag dat op verzoek toegankelijk is.
Contact:
Marie Buffin
02/435.50.70 van maandag tot vrijdag van 9 tot 12u
ombudsman@cpas-schaerbeek.be
Reyerslaan 70