Deze pagina is in eenvoudige taal geschreven
Het gemeentehuis
Adres
Colignonplein 100
1030 Schaarbeek
Hebt u een vraag?
- Bel naar 02 244 75 11.
- Mail naar info@1030.be .
- Ga naar deze pagina en vul het formulier in.
Bent u minder mobiel?
Ga binnen langs het deurtje links van de hoofdingang.
De mensen van het onthaal helpen u graag.
Sommige loketten hebben detectielussen voor hoortoestellen . Zijn die nuttig voor u? Vraag het vooraf. Zo kunnen onze mensen u beter helpen.
Wanneer is het gemeentehuis open?
Best met afspraak
U komt voor:
- een nieuwe identiteitskaart
- een verblijfsvergunning: B, C, D, E, E+, F, F+
- een Kids-ID
- een reispas
- een paspoort
- een rijbewijs
- een afgifte van een ouderlijke toestemming om te reizen
Hoe maakt u een afspraak?
- Ga naar 1030.be/afspraak
- Bel naar 02 244 75 11.
- Mail naar bevolking@1030.be.
Open
- elke dag van 8 tot 13 uur
- op dinsdag en woensdag van 14 tot 16 uur
- op donderdag van 15 tot 19 uur
Gesloten
op zaterdag, zondag en feestdagen
Komt u zonder afspraak?
Dat kan, op dinsdag en donderdag van 8 tot 13 uur.
- Kom best zo vroeg mogelijk.
- Neem een in het gemeentehuis.
- Zijn de tickets voor die dag op? Dan kunnen we u niet meer helpen. Kom dan op een andere dag terug.
Geen afspraak nodig
Waarvoor moet u geen afspraak maken?
- U komt iets ophalen, zoals een rijbewijs of een paspoort.
- U hebt een nieuw adres.
Let op!
Ga binnen langs de achterkant van het gemeentehuis.