Stedenbouw en Leefmilieu Loket

Missies/competenties

Het Stedenbouw en Leefmilieu Loket is ter beschikking om uw vragen te beantwoorden (heb ik een vergunning nodig?), informatie te verstrekken (reglementaire bepalingen die gelden voor uw perceel, geschiedenis van een gebouw (formulieren, kopieën, plannen, enz.), om de dossiers voor de aanvraag van een vergunning in ontvangst te nemen, enz.

De raadplegingen aan het loket van het departement stedenbouw en leefmilieu vinden enkel plaats op afspraak : 02 244 72 08.

Als u eigenaar van het zakelijk recht op het goed bent, over diens toestemming beschikt of een legitiem belang rechtvaardigen kunt, kunt u via uw persoonlijke ruimte een elektronische kopie verkrijgen van de plannen van het goed.

 

Contact

 

De dienst is bereikbaar:

  • via het callcenter (02/244 75 11), van maandag tot vrijdag, tussen 9u en 13u
  • via e-mail: stedenbouw@1030.be

Vergunningsaanvragen en aanvullingen kunnen per aangetekende zending worden verstuurd of op het loket van het department Stedenbouw & Leefmilieu op afspraak worden ingedeind.

  • Wanneer ? Op maandag, woensdag en vrijdag 9u-12u20
  • Hoe? Enkel op afspraak 02/244.72.08
  • Waar? Stedenbouw en Leefmilieu loket, Gemeentehuis
  • Vragen? 02/244.72.08

Alleen volledige (gedateerde en ondertekende) documenten worden in ontvangst genomen, goedgekeurd en van een stempel voorzien.

 
Telefoon
02/244 72 08
Directie
Infrastructuur